Föreläsningar om diabetes, kost och hälsa

9 mars 2023 14:00 till 16:30 | Föreläsning
Matlagning med grönsaker. Foto.

Lyssna på fyra föreläsningar om diabetes, kost och hälsa. Föreläsningarna arrangeras av Lunds universitets diabetescentrum (LUDC), Sydvästra Skånes Diabetesförening och Patientforum Sjukhusbiblioteket vid Skånes universitetssjukhus.

Om evenemanget

Plats:

Jubileumsaulan, Jan Waldenströms gata 1, Skånes universitetssjukhus i Malmö

Målgrupp:

Personer med diabetes och anhöriga. Alla som är intresserade av att ta del av forskning om diabetes är välkomna att delta.

Språk:

Kontakt: